نمایندگی کمپرسور کوپلند در ایران کجاست؟

شرکت دیجی آچار، نمایندگی کمپرسور کوپلند در ایران است و می توانید انواع کمپرسور کوپلند را با مناسب ترین قیمت از سایت (ِِDigia4)، خریداری کنید.  در ادامه به معرفی این نمایندگی فروش کمپرسور کوپلند پرداخته ایم.

پیشنهاد خرید

SY380A4CBE کمپرسور اسکرال دانفوس

۱۱۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان۱۱۲,۵۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

معرفی نمایندگی کمپرسور کوپلند در ایران

نمایندگی کمپرسور کوپلند در ایران، انواع کمپرسور کوپلند را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما عزیزان در سراسر کشور قرار می دهد. با خرید کمپرسور اسکرال کوپلند از سایت (Digia4) که نمایندگی رسمی کمپرسور کوپلند است می توانید کمپرسور اصل با قیمت مناسب خریداری کنید.

علاوه بر خرید کمپرسور اسکرال کوپلند از دیجی آ 4 با خدمات پس از فروش، می توانید برای مشاوره خرید کمپرسورهای اسکرال کوپلند، دانفوس، جی ام سی سی، بیتزر، کمپرسور اسکرال (سری ZR)، کمپرسور اسکرال (سری ZP)، کمپرسور سیلندر پیستونی، کمپرسور اسکرال، اواپراتور صفحه ای، کمپرسور روتاری، کمپرسور اسکرو کمپرسور اسکرال کوپلند، از راهنمای مشاوران ما استفاده کنید.

اگر به دنبال نمایندگی رسمی کمپرسور کوپلند در ایران هستید، فرقی ندارد که ساکن کدام شهر هستید، می توانید با ما تماس بگیرید و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان، دریافت کنید.

پیشنهاد خرید

B3-052-80-4.5-HQ اواپراتور صفحه ای

۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

حضور دیجی آچار در نمایشگاه تاسیسات 1402

پیشنهاد خرید

ZR94KCE-TFD-550 کمپرسور اسکرال کوپلند

۳۵,۱۰۰,۰۰۰ تومان۳۵,۱۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

درباره شرکت کوپلند COPELAND

شرکت کوپلند، تولید کننده برند Copeland، یکی از شرکت های وابسته به شرکت الکتریکی امرسون از سال 1986 بوده است . این شرکت، از موفق ترین تولیدکنندگان در صنعت تولید کمپرسورهای برودتی در جهان است، کمپرسورهای Copeland طراحی کوپلند برای واحد های تبرید صنعتی و کاربردهای تهویه مطبوع مسکونی و تجاری ، بسیار مناسب است. این کمپرسورها در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. در ایران نیز کوپلند یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کمپرسورها است. زیرا کیفیت بالا و بازدهی مناسبی دارد و نیاز تولید کنندگان سیستم های سرمایش (نظیر کولرهای گازی) را تامین کرده است.

نمایندگی کوپلند و خدمات پس از فروش کوپلند

نمایندگی کوپلند، به ارائه خدمات پس از فروش محصولات تولید شده توسط شرکت copeland می پردازد. کوپلند با توجه به تنوع بالای محصولات خود در جهان و نیاز مشتریان، مراکز خدمات پس از فروش و نمایندگی های رسمی Copeland کوپلند را در سراسر جهان از جمله ایران دارد.

برای اینکه بتوانید محصولات و کمپرسورهای کوپلند را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم حتما از نمایندگی رسمی کمپرسور کوپلند خرید کنید.

با توجه به اینکه دیجی آچار، نماینده کمپرسور کوپلند در ایران است، می توانید انواع محصولات این برند را در مدل و سری های متنوع، با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش کوپلند تهیه کنید.

نمایندگی کوپلند و خدمات پس از فروش کوپلند

انواع کمپرسورهای شرکت کوپلند

  •         کمپرسورهای رفت و برگشتی یا پیستونی Copeland
  •         کمپرسور کوپلند COPELAND COMPRESSOR
  •         کمپرسور های برند کوپلند در انواع مختلف تولید شده و از طریق دیجی آچار (نمایندگی رسمی کمپرسور کوپلند در ایران)، روانه بازار شده است. این برند از پرمصرف ترین و معروف ترین کمپرسورهای اسکرال موجود در صنعت تبرید و تهویه مطبوع می باشد. انواع کمپرسور کوپلند شامل :
  •         کمپرسورهای کوپلند با کدهای مشخصه ZR، ZP، ZRD ، ZPD، ZB و ZF
  •         کمپرسورهای پیستونی هرماتیک کوپلند با دو کد مشخصه ی CR و CK کدگذاری شده اند. این کدها در کولرهای گازی و پنجره ای و آبسردکن ها مصرف بسیاری دارند.

کمپرسور کوپلند، تولید کدام کشور است؟

هنگام خرید کمپرسور، یکی از سوالاتی که برای هر خریدار ایجاد می شود این است که محصول مورد نظر، تولید کجاست؟ اگر می خواهید بدانید که کمپرسور کوپلند، تولید کدام کشور است، باید بگوییم که کمپرسور کوپلند تولید کشور آمریکا است و یک برند آمریکایی تولید شده در کمپانی امرسان است.

همانطور که شرح داده یم، کوپلند از مجموعه برند های کمپانی امرسان آمریکا است و کارخانه اصلی آن در کشور ایالات متحده آمریکا واقع شده است. این کمپانی برای کاهش هزینه های تولید و گسترش منطقه جغرافیایی بازار مصرف، اقدام به تاسیس کارخانه هایی در کشور های مختلف کرده است. به همین دلیل است که کمپرسورهای کوپلند، محصولاتی تولید شده تحت یک استاندارد مرجع می باشند و از طریق نمایندگی کوپلند در کشور های مختلف توزیع می شوند.

کمپرسورهای اسکرال کوپلند موجود در بازار ایران، عموما در کشور تایلند تولید شده اند و در حال حاضر کمپرسورهای سیلندر و پیستونی کوپلند در کشور چک تولید می شوند. رنگ بدنه این مدل از کمپرسورها به مشکی تغییر کرده است.

کاربرد کمپرسور سیلندر پیستونی در چه صنعتی است؟

کمپرسور سیلندر پیستونی، مناسب استفاده در تولیدات کولر گازی، سردخانه های زیر صفری و بالا صفری، سیستم های انجماد سریع، چیلر های صنعتی و تجاری و سایر کاربرد های تبریدی است. از مزایای مهم این مدل کمپرسور میتوان به طول عمر مفید بالا و بازدهی بالای این کمپرسور اشاره  کرد. کمپرسور DWM کوپلند، دارای سه فاز بوده و دارای توان 1.5 تا 60 اسب بخار با نهایت تعداد سیلندر 8 عدد طراحی و ساخته شده است.

کاربرد کمپرسورهای تولیدی شرکت کوپلند در صنایعی مانند تولید سیستم های سرمایشی، تاسیسات، تهویه مطبوع، صنایع غذایی، داروسازی ، مصالح ساختمانی مانند کاشی و سرامیک و صنایع نفت و گاز است.

از کاربردهای کمپرسور کوپلند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- سردخانه های زیرصفر (سردخانه های نگهداری میوه‌ و مرکبات، لبنیات، سردخانه های صنعتی، گوشت و مرغ و …)

۲- انواع چیلر های تراکمی که در واحدهای مسکونی، صنعتی و تجاری کاربرد دارند

۳- انواع سیستم های تهویه مطبوع

نحوه انتخاب کمپرسور مناسب کاربرد های مختلف

انتخاب کمپرسور تبرید، از مهم ترین بخش های طراحی در سیستم های برودتی محسوب می شود. به همین دلیل برای انتخاب هرچه صحیح تر کمپرسور می توان موارد زیر را نام برد:

  1. دمای اواپراتور Evaporating SST
  2. دمای کندانسور Evaporating SST
  3. ظرفیت برودتی سیستم cooling capacity
  4. گاز مبرد Refrigerant
  5. فرکانس Power frequency
  6. ولتاژ Power voltage
  7. ظرفیت جابجایی مبرد Displacement

دیجی آچار، به عنوان تخصصی ترین مرکز انتخاب کمپرسورهای تبرید و نماینده فروش کمپرسور کوپلند، آماده ارائه مشاوره فنی انتخاب تا فروش کمپرسور اسکرال کوپلند با قیمت نمایندگی کوپلند در ایران است.

قیمت کمپرسور در نمایندگی کمپرسور کوپلند در ایران (کوپلند)

قیمت کمپرسور کوپلند

دیجی آچار، یکی از اصلی ترین تامین کنندگان کمپرسور کوپلند در کشور است و برای توزیع و فروش کمپرسور کوپلند با مناسب ترین قیمت و ضمانت اصالت کالا، سعی در جلب رضایتمندی شما عزیزان دارد.

می توانید جهت استفاده از خدمات رایگان مشاوره فنی و همچنین اطلاع از جدیدترین لیست قیمت کمپرسور اسکرال کوپلند با کارشناسان دیجی آچار، تماس حاصل فرمایید.

این نمایندگی کوپلند Copeland با سالها سابقه درخشان در خصوص فروش کمپرسورهای برودتی و سردخانه، تاکنون موفق به جلب رضایت خریداران برند کوپلند شده است. می توانید انواع کمپرسور اسکرال کوپلند و پیستونی هرماتیک و پیستونی سمی هرماتیک (DWM) را از ما بخواهید. برند کوپلند از باکیفیت ترین مارک های کمپرسور در ایران است. در ادامه به معرفی انواع کمپرسورهای کوپلند در سری های مختلف پرداخته ایم:

تعمیر و تعویض قطعات کمپرسورهای کوپلند

کمپرسورهای کوپلند شامل دو دسته ی اصلی هرماتیک و سمی هرماتیک می باشند:

1- کمپرسورهای اسکرال و‌ پیستونی هرماتیک که به صورت کاملا بسته به فروش میرسند، قابل تعمیر و تعویض قطعات نیستند.

2- کمپرسورهای پیستونی سمی هرماتیک قابل تعمیر هستند و قطعات آن قابل تعمیر است.

شماره تلفن نمایندگی کوپلند

متقاضیان خرید انواع کمپرسور کوپلند و همکاران گرامی برای اطلاع از لیست قیمت محصولات برودتی برند کوپلند

می توانید از طریق پلهای ارتباطی دیجی آچار با کارشناسان ما تماس بگیرند. برای مشاهده شماره تلفن نمایندگی کوپلند (دیجی آچار)، به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.

نمایندگی کمپرسور کوپلند در ایران

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
همین حالا تماس بگیرید.