معتبرترین فروشگاه کمپرسور کوپلند کجاست؟

فروشگاه کمپرسور کوپلند به نشانی digia4.com/shop امکان خرید آنلاین انواع مدل های کمپرسور کوپلند را برای خریداران در سراسر کشور فراهم کرده است. می توانید از طریق تماس با فروشگاه کمپرسور کوپلند، برای استعلام قیمت کمپرسور اسکرال کوپلند اقدام کنید و یا از طریق فروشگاه آنلاین ما، به بررسی و مقایسه انواع مدل ها بپردازید.

در ادامه به معرفی خدمات و اهداف فروشگاه کمپرسور کوپلند پرداخته ایم، لازم به ذکر است که این فروشگاه نماینده فروش رسمی در ایران است.

 

پیشنهاد خرید

ZP137KCE-TFD-522کمپرسور اسکرال کوپلند

۵۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان۵۵,۹۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

درباره فروشگاه کمپرسور کوپلند (دیجی آچار)

فروشگاه کمپرسور کوپلند با هدف رفع نیازهای بخش تولید و تامین قطعات یدکی دستگاه های تهویه مطبوع تاسیس گردید. فروشگاه کوپلند، جهت خدمات رسانی و توزیع محصولات برند کوپلند، فروشگاه آنلاین دیجی آچار را راه‌اندازیکرده است. بنابراین می توانید از سراسر کشور برای خرید محصولات کوپلند با گارانتی اقدام کنید.

در معرفی فروشگاه کمپرسور کوپلند باید بگوییم که ما با پایبندی به تعهدات و حفظ اصل صداقت و شفافیت ، تجربه متفاوت و ماندگاری برای مشتریان خود رقم زده ایم و جهت رشد صنعت تهویه گام برداشته ایم. این فروشگاه امروزه توانسته با حضور مؤثر به عنوان نماینده رسمی کمپانی های کوپلند، دانفوس، GMCC و بیتزر پاسخگوی بروزترین تکنولوژی های کارخانجات تهویه مطبوع باشد.

 

اهداف فروشگاه کمپرسور کوپلند

مجموعه دیجی آچار یا همان فروشگاه کمپرسور کوپلند، با ارتقاء سطح توان رقابتی حاصل از بهبود و توسعه خدمات و قطعات  در تلاش است تا با حضور فعال در بازارهای داخلی و منطقه ای تمامی جوانب اعم از کیفیت، اصالت کالا و تضمین خدمات و پشتیبانی را راهبری نماید.

از دیگر اهداف این فروشگاه این است که اطلاعات اساسی و مورد نیاز در رابطه با حوزه های فعالیت و خدماتی که این مجموعه ارائه می کند در اختیار مشتریان، اساتید و صنعتگران قرار دهد. به این ترتیب با ایجاد ارتباطی سازنده از نظرات و پیشنهادات و انتقادات استفاده کرده و در جهت تامین انتظارات مشتریان خود و برای بهبود وضعیت موجود، خدمت رسانی مطلوب تری داشته  باشد.

 

تماس با فروشگاه کوپلند (دیجی آچار)

تهران، خیابان مطهری، بعد از مفتح، پلاک 161، طبقه دوم، واحد 2

02188742793

09126468966

digi_a4@yahoo.com

برای ورود به فروشگاه کوپلند اینجا کلیک کنید:

https://digia4.com/shop/

 

 

کمپرسور چیست؟

کمپرسور از دستگاه‌های بسیار مهم در صنایع مختلف سرمایشی و تهویه مطبوع محسوب می شود. این دستگاه به منظور افزایش فشار مایعات و یا متراکم کردن گازها مورد استفاده قرار می ‌گیرد. امروزه با پیشرفت صنعت و توسعه فناوری، انواع دستگاه‌ های صنعتی ساخته می شوند که از قطعات مورد نیاز آنها، کمپرسور است. اساس عملکرد این قطعه بر تراکم گازها و یا فشار مایعات است و استفاده از کمپرسور به منظور برآورده سازی این نیاز امری ضروری است.

با توجه به گستردگی موارد مصرف کمپرسورها با کارکردهای متفاوت، رقابت بالایی در عرصه صنعت تولید کمپرسورها ایجاد شده است. به همین دلیل است که گاهی صاحبان صنایع، در انتخاب برند مناسب برای خرید کمپرسور دچار سردرگمی می ‌شوند و نمی توانند انتخاب مناسبی داشته باشند.

با توجه به اهمیت انتخاب کمپرسور در تولید محصولات، قصد داریم به معرفی برند کوپلند بپردازیم، این برند از مشهورترین برندهای تولید کننده جهان است، همچنین پیشنهاد می کنیم مشخصات فنی محصولات تولیدی این شرکت را بررسی اجمالی کنید.

 

کوپلند چیست؟

اصلی ترین علت شهرت برند کوپلند در جهان، تولید نوع خاصی از کمپرسورها موسوم به کمپرسور اسکرال است که در نوع خود عملکرد منحصر به فردی دارند.

برند کوپلند یکی از بزرگترین و مشهورترین برندهای جهان به شمار می رود و تحت نظر شرکت امرسان در کشور آمریکا فعالیت دارد. کلیه محصولات این برند با استاندارد شرکت امرسان تولید می شوند. از جمله محصولات تولیدی کوپلند می توان به تولید کمپرسورها در مدل‌ های مختلف، سیستم‌ های تهویه و تجهیزات برودتی اشاره کرد.

از دیگر دلایل شهرت برند کوپلند در جهان بیشتر، تولید نوع خاصی از کمپرسورها موسوم به کمپرسور اسکرال است که در نوع خود عملکرد منحصر به فردی دارند. در واقع شرکت امرسان، اولین شرکت در جهان می باشد که از فناوری اسکرال (scroll) در ساخت کمپرسورها بهره گرفته است.

تماس با فروشگاه کمپرسور کوپلند برای خرید انواع کمپرسور کوپلند  

انواع کمپرسورهای کوپلند کدامند؟

انواع مختلف کمپرسورهای کوپلند را می توان در چهار دسته ZP، ZR،ZPD  و ZRD تقسیم بندی کرد. هرکدام از این دسته ‌‌ها دارای ویژگی ‌های فنی متفاوت هستند که در مصارف مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

علاوه براین کمپرسور اسکرال کوپلند، برحسب تعداد فاز نیز به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم بندی می شود. جالب است بدانید که محدوده توان کمپرسورهای سه فاز بازه 2 تا 12 اسب بخار است. کمپرسورهای پیستونی، نوع دیگری از کمپرسورهای کوپلند هستند این نوع کمپرسور برای استفاده در دماهای پایین، عملکرد بسیار خوبی دارند. از ویژگی های این کمپرسور می توان به مصرف برق سه فاز اشاره کرد، توان آنها در مدل ‌های مختلف در بازه 1.5 تا 60 اسب بخار است.

 

کمپرسور اسکرال کوپلند چیست؟

همانطور که پیشتر شرح دادیم، اصلی ترین علت شهرت برند کوپلند به خاطر تولید کمپرسور اسکرال است. کمپرسور اسکرال کوپلند (Copeland scroll compressor) دارای توان در محدوده 1 تا 60 اسب بخار است. این کمپرسور در نوع خود توان بالایی دارد و در کاربری ‌های صنعتی و تجاری که نیاز به توان بالایی در تولید سرما دارند، مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

علاوه براین از مدل‌های دیگر کمپرسور اسکرال می توان به موارد استفاده‌ های خانگی مانند یخچال‌های کوچک اشاره کرد.  یکی از نکات قابل توجه درباره کمپرسور اسکرال کوپلند، هزینه پایین و بازدهی بالای آن است. این محصول، صرفه اقتصادی را برا کاربران به همراه دارد و در زمان تامین بار کامل، بالاترین بازدهی را دارد.

به همین دلیل، نیازی به اینورترهای پیچیده ندارند و مزیت دیگر استفاده از کمپرسور اسکرال، امکان تنظیم توان مصرفی بر حسب مورد استفاده است. کمپرسور اسکرال کوپلند، از این طریق قابلیت مطابقت با بارهای مختلف مصرفی را ایجاد می کند.

در مورد سنسور دمای کمپرسور ،باید بگوییم که دارای عملکرد ویژه ای است که قابلیت تطبیق کارکرد دستگاه، متناسب با دما را ایجاد می کند. از مزیت های اسکرال، صدای پایین دستگاه در هنگام کار کردن است و آرامش محیط را حفظ می کند. لازم به تاکید است که کمپرسور اسکرال کوپلند موجود در ایران، تحت لیسانس امرسان آمریکا در کشور تایلند با استاندارهای آمریکا تولید می ‌شوند.

کدام مدل کمپرسور کوپلند را انتخاب کنیم؟

فروشگاه کمپرسور کوپلند، انواع کمپرسور کوپلند را در اختیار خریداران عزیز در سراسر کشور قرار داده است. اما سوالی که برای اغلب خریداران مطرح می شود این است که کدام مدل کمپرسور را انتخاب کنیم؟

نکات مهم برای خرید کمپرسور کوپلند

پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب مدل دستگاه کمپرسور کوپلند، به نکات مهم برای خرید کمپرسور اسکرال کوپلند متناسب با نیاز خود، توجه داشته باشید:

  1. میزان سرمای مورد نیاز
  2. دمای کندانسور
  3. دمای تبخیر کننده (اپراتور)
  4. نوع سرکننده مورد استفاده
  • توجه داشته باشید که میزان سرمای مورد نیاز که به آن بار برودتی مورد نیاز هم گفته می ‌شود، در واقع همان میزان سرمایی است که برای موارد مختلف استفاده قرار می گیرد. لازم است کمپرسور انتخابی شما بتواند آن میزان سرما را در حد کامل تامین کند.
  •   این عامل مهم ترین ملاک برای انتخاب مدل دستگاه کمپرسور کوپلند است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ سایر عوامل در درجه ‌های بعدی اهمیت قرار دارند. دمای سردکننده یا کندانسور لازم است به صورت دقیق تعیین شود تا از بابت عملکرد دستگاه متناسب با نیاز اطمینان حاصل گردد.
  •   علاوه براین، نوع گاز دستگاه باید به گونه ای انتخاب شود که امکان تامین آن به راحتی وجود داشته باشد. همچنین با توجه به فضای مورد استفاده، اثرات مخرب زیست محیطی بر جای نگذارد. اسکرال کوپلند به نوعی طراحی شده است که دوستدار محیط زیست است و به آن آسیب وارد نمی کند. در مجموع با در نظر گرفتن این عوامل می ‌توان مدل دستگاه را برحسب ویژگی‌ های مورد نیاز انتخاب کرد.
  •   تنوع مدل ها در فروشگاه کمپرسور کوپلند بسیار زیاد است و نوع کارکرد و عملکرد هر کمپرسور منحصر به فرد است. به همین دلیل لازم است قبل از خرید، به خوبی با مشخصات فنی هر محصول آشنایی داشته باشید. به این ترتیب می توانید بر حسب نیاز خود خرید کنید.
  •   مشخصات فنی همه مدل ها در فروشگاه کمپرسور کوپلند، ذکر شده است. اگر برای خرید محصولات نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید، نگران نباشید شما عزیزان می توانید با کارشناسان دیجی آچار تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید. 

معتبرترین فروشگاه کمپرسور کوپلند کجاست؟

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
همین حالا تماس بگیرید.