مرکز فروش کمپرسور کولر گازی در تهران کجاست؟

دیجی آچار، مرکز فروش کمپرسور کولر گازی در تهران، ارائه دهنده کلیه تجهیزات تهویه مطبوع و کولرهای گازی است. می توانید برای خرید و استعلام قیمت کمپرسور اسکرال کوپلند در انبار دیجی آچار، شامل کوپلند (کمپرسور اسکرال و پیستونی)، دانفوس (کمپرسور اسکرال، اپراتور صفحه ای) ، جی ام سی (کمپرسور روتاری)، بیترز (کمپرسور اسکرو) با ما تماس بگیرید.

انواع کمپرسور کولر گازی

زمانی که برای خرید کولرگازی به بازار مراجعه می‌ کنید، نواع برند و مدل های کمپرسور کولر گازی را مشاهده می کنید. اسم برخی از این کمپرسور ها کمی عجیب و ناآشنا هستند. اما فروشنده توضیحات جالبی در مورد آنها ارائه می کند که می تواند انتخاب را برای شما دشوارتر کرده و باعث سردرگمی شود.

برای اینکه بتوانید کمپرسور مناسب انتخاب کنید، لازم است اطلاعات فنی در مورد انواع کمپرسور کولر گازی داشته باشید. معمولا در فروشگاه‌های تهویه مطبوع کلماتی مانند موتور سنگین، موتور دراز، موتور موشکی، موتور خوشه‌ای، موتور طلایی و دوال اینورتر را به کار میبرند؛ در این مقاله شرح می دهیم که معنای این اصطلاحات چیست.

موتور سنگین معمولا به کولر گازی با کمپرسور پیستونی گفته می‌شود. به کولرهایی از نوع کمپرسور روتاری ممکن است کولر موتور دراز، موتور خوشه‌ای و یا موتور موشکی گفته شود. موتور طلایی کولرهایی هستند که دارای کندانسور طلایی هستد؛ در ادامه بیشتر در این مورد توضیح خواهیم داد.

پیشنهاد خرید

SY300A4CBE کمپرسور اسکرال دانفوس

۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

نکات مهم برای خرید از مرکز فروش کمپرسور کولر گازی

با توجه به تنوع کمپرسورهای کولر گازی با داشتن اطلاعات فنی می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در این قسمت نکات مهم برای خرید از مرکز فروش کمپرسور کولر گازی را می خوانید.

کولر گازی دارای قطعات بسیار زیاد است و از طریق سیکل تبرید، جریان گاز در قطعات این سیکل جریان دارد. در نهایت این فرایند موجب کاهش دمای مبرد شده و گرمای محیط را جذب می کند. به این ترتیب سرمایش ایجاد می شود.

در سیکل تبرید، کمپرسور اصلی ‌ترین نقش را بر عهده را دارد. عملکرد کمپرسور به این صورت است که باید تا حد مناسب گاز را فشرده کرده و سپس آن را به سمت کندانسور بفرستد. طی این روند، گاز خروجی کمپرسور وارد کندانسور می شود و پس از آن از شیر انبساط عبور می کند تا دمای محیط کاهش پیدا کند.

با توجه به اینکه کمپرسور اصلی ترین بخش از سیستم تهویه مطبوع است، بنابراین در روند کار دستگاه، نقش بسیار مهمی دارد. انتخاب نوع کمپرسور دستگاه در کیفیت عملکرد و طول عمر دستگاه اهمیت بسیاری دارد. هنگام خرید از مرکز فروش کمپرسور کولر گازی لازم است به شرایط محیطی که قرار است کولر گازی نسب شود، توجه داشته باشید. زیرا انواع کمپرسور برای شرایط  آب و هوایی و میزان خشکی و رطوبت محیط های مختلف جغرافیایی طراحی می شوند.

 

خرید انواع کمپرسورهای کولر گازی از مرکز فروش

یکی از نکاتی که در زمان خرید از مرکز فروش کمپرسورهای کولر گازی لازم است در نظر داشته باشید این است که به هزینه سرویس، نگهداری و تعمیرات دستگاه، توجه داشته باشید.  

کمپرسورهای کولرگازی قیمت ‌های متفاوتی دارند و از نظر ساختار و نوع طراحی با هم متفاوت هستند. اگر کمپرسور کولر گازی نیاز به تعمیر داشته باشد، هزینه تعمیر و نگهداری کولر گازی بستگی به نوع آن دارد.

با خرید از مرکز فروش کمپرسورهای کولر گازی (دیجی آچار)، این اطلاعات از طریق فروشنده در اختیار شما قرار داده می شود. از انواع  کمپرسورهای که در سیستم ‌های تهویه مطبوع استفاده شود، می توان به سه دسته کلی شامل موارد زیر اشاره کرد:

1- کمپرسورهای پیستونی

2- کمپرسورهای روتاری

3- کمپرسورهای اسکرول

** می توانید همه انواع کمپرسورهای مذکور را از فروشگاه کمپرسورهای کولر گازی (دیجی آچار)، خریداری کنید.

مقایسه خرید کمپرسور اینورتر و معمولی از مرکز فروش

برای اینکه کمپرسور اصل با گارانتی خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم حتما از مرکز فروش کمپرسور کولر گازی که نمایندگی برندهای معتبر است، خرید کنید. هنگام خرید کمپرسور اینورتر و معمولی لازم است تفاوت این دو نوع کمپرسور کولر گازی را بدانید.

طی سال‌های اخیر استفاده از کولرهای گازی اینورتر بسیار رواج یافته و مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. از دلایل اصلی انتخاب کولر اینورتر، مصرف پایین برق است. علاوه براین این نوع کولر ها، سرمای مطبوع تری دارند. در واقع عملکرد مطلوب و مصرف پایین برق در کولرهای اینورتر، به علت نوع عملکرد کمپرسور اینورتر در کولر گازی است.  

برای خرید کمپرسور اسکرال کوپلند می توانید از مرکز فروش کمپرسورهای کولر گازی در تهران، تهیه کنید باید بگوییم، کمپرسورهای معمولی بعد از اینکه فضای محیط را خنک می کنند، خاموش می شوند و دوباره روشن می شوند. روشن شدن دوباره کولر با آمپر کشی لحظه ای استارت دستگاه و مصرف بالای برق توسط کمپرسور کولر گازی، همراه است. بنابراین مصرف برق کمپرسور معمولی از کمپرسور اینورتر، بیشتر خواهد بود.

اما در کولرهای گازی اینورتر، کمپرسور دور متغیر و یا همان اینورتر با توجه به اختلاف دمایی با هوای محیط با دور معینی به کار کردن ادامه می دهد و پس از اینکه هوای اتاق خنک شد، خاموش نمی شود بلکه دور کمپرسور پایین می‌ آید و دستگاه با روند آرام ‌تری سرمادهی را ادامه می دهد. بنابراین سرمای کولر گازی با کمپرسور اینورتر، بسیار مطلوب تر خواهد بود.

 

پیشنهاد خرید

SY380A4CBE کمپرسور اسکرال دانفوس

۱۱۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان۱۱۲,۵۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

شماره تلفن مرکز فروش کمپرسورهای کولر گازی در تهران

می توانید برای تماس با مرکز فروش کمپرسورهای کولر گازی در تهران، از راههای ارتباطی زیر استفاده کنید:

  •         آدرس : خیابان مطهری ، بعد از مترو مفتح ، پلاک 161
  •         تلفن : 02188742793
  •         تلفن همراه : 09126468966

می توانید برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان خرید کمپرسورهای کولر گازی، با توجه به نکات مهم در انتخاب کمپرسور مناسب، با دیجی آچار که مرکز فروش انواع کمپرسور است، با ما تماس بگیرید. انواع کمپرسور موجود در انبار دیجی آچار شامل برندهای معتبر و معروف کوپلند (کمپرسور اسکرال و پیستونی)، دانفوس (کمپرسور اسکرال، اپراتور صفحه ای) ، جی ام سی (کمپرسور روتاری)، بیترز (کمپرسور اسکرو) است.

مرکز فروش کمپرسور کولر گازی در تهران کجاست؟

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
همین حالا تماس بگیرید.